Dodge Challenger SRT Hellcat 2019

Dodge Challenger SRT Hellcat 2019

Redeye je prostě Hellcat posedlý Démonem. 797 koní a 950 Nm krouťák. 

Dolů

Řada Challengerů SRT Hellcat na příští rok slibuje ještě šílenější čísla výkonu. Základ se posunul na laťku 717, ale nejzajímavějším přírůstkem do pekelné kočičí rodinky je bez debat SRT Hellcat Redeye, poháněný přeplňovaným osmiválcem HEMI® Demon V-8 naladěným na 797 koní a přibližně 950 Nm. „Rudoočko“ umí dosáhnout maximální rychlosti 203 mil za hodinu a s paketem WideBody s širšími ráfky a pneumatikami absolvuje tradiční čtvrtmíli za 10,8 sekundy. 

Už podle štítku je jasné, odkud vítr vane. Hezky to vyjádřil šéf osobáků od Dodge Steve Beahm: „Redeye je prostě Hellcat posedlý Démonem.“

Osmiválec totiž samozřejmě pochází z ultimátního sprinterského kladiva Dodge Demon a může se tudíž pochlubit větším superchargerem, vyšším plnicím tlakem, posunutým červeným polem otáčkoměru na 6.500 rpm, větším airboxem, dvoustupňovým palivovým čerpadlem (toto uspořádání zajišťuje při klidné jízdě solidní spotřebu 22 mpg) nebo praktickým dochlazováním po vypnutí motoru. 

Na auto, které zvládne stovku za 3,4 vteřiny je vcelku zajímavá i cenovka 69.650 USD, vždyť Demon stojí o téměř 14 tisíc více! Hellcaty 2019 se začnou vyrábět v Ontariu na podzim a k dealerům se dostanou ještě před Vánoci. Vzhledem k obrovskému přebytku výkonu doporučujeme zájemcům zakoupit také nejbližší továrnu na pneumatiky!

CHP 2017 610x150-2

Další aktuality ze světa amerických aut najdete v časopise Chrom & Plameny

Chrom a plameny

Chrom a plameny

Redakce nejčtenějšího českého časopisu o amerických autech.

All articles of the author

Cadillakem ke svobodě

Cadillakem ke svobodě

Chrom a plameny , Víc než 200 lidí uprchlo z komunistického ráje pomocí speciálně upraveného imperialistického Cadillaku.

No Place For Dreams: Výhry a prohry Prestona Tuckera, část 2

No Place For Dreams: Výhry a prohry Prestona Tuckera, část 2

Chrom a plameny , Pokračování příběhu amerického selfmademana a jeho legendárních vozů Tucker 48

Války muscle cars jsou zpět. Kdo je právě na špici a kdo nakonec vyhraje?

Války muscle cars jsou zpět. Kdo je právě na špici a kdo nakonec vyhraje?

Vojta Dobeš , Na konci šedesátých let se americké automobilky předháněly, která postaví nejvýkonnější a nešílenější muscle car. A ta doba je zpátky.