Akce se konala už od pátku a areál výstaviště byl notně zaplněn již v tento první den, možná i díky večernímu taháku – koncertu kapely Monkey Business.
Já jsem do Prahy vyrazil až v sobotu a jak jinak, než na motorce. Cestou z Pardubic mě zastihla drobná přeprška, od té doby už ale bylo počasí perfektní a jak den plynul, nebe se vybralo do příjemného letního dne. Akce tedy žila bujarým životem.
Účast byla mezinárodní, takže nechyběli ani naši bratia.
Ráno účastníci vyrazili na spanilou jízdu Prahou, které se mohl zúčastnit kdo chtěl, žádné ohrnování nosu nad motocykly jiných značek, než HD. A aby si přišli na své všichni přihlížející ve městě, byla jízda doplněna poctivejma kárama z Tucaru.
No, na Václaváku musela turistům dunět zem pod nohama...
Tucar se letos na PHD podílel opravdu významně a výrazně akci oživil. Nejen, že na akci přivezl celou plejádu vozů, které má momentálně v nabídce , ale sezval i majitele RAMů, aby se přijeli mrknout a nasát zase trochu té americké atmosféry. Což na Tucaru oceňuji, budování komunity kolem sebe se totiž málokterý prodejce věnuje.
A co že to Tucar všechno přivezl? Za zmínku určitě stojí takový jednorožec v záplavě SUV, Chrysler Pacifica, jehož test vám brzy přineseme. K vidění byl i Chevy Traverse, který je velmi zajímavou variantou při výběru SUV a v Čechách zatím velmi málo rozšířený. No a největší pozornost samozřejmě budily RAMy a Corvette C8, jak taky jinak.
Vyfotit sekci Tucaru bez lidí fakt nešlo, což je vlastně dobře.
Vybrali byste si?
Jak Harley, tak Tucar po celou dobu trvání akce nabízeli možnost demo jízd a obzvlášť výjezd skupiny HD rozhodně nešel přeslechnout a jelikož jsem nikde neviděl žádné fronty, tak jízdy i přes velký zájem evidentně pěkně odsejpaly.
Obytné nástavby jsou čím dál populárnější, takže i nabídka je zajímavá.
Pořadatelé sezvali opravdu široké spektrum vystavovatelů. Velký ohlas budila výstava AČR a PČR. Policie se samozřejmě přijela pochlubit se svým Ferrari, což zejména dětem působilo velkou radost. Vojenská policie se zase vytasila se svojí motocyklovou flotilou. Že jezdí na GSech jsem věděl, ovšem že mají i SuperAdventury od KTM… no, dobrej výběr.
No, maj to pěkný, ne, že ne.
Ví někdo k čemu tohle auto u PČR slouží?
Koho Harleye začaly už trochu nudit, mohl omrknout třeba Indiany.
Sraz Harleyů bez americkejch kár? No to by přeci byla škoda. Nevím tedy, kdo auta do sekce US aut vybíral, ale moc dobře věděl, co dělá. Ani jedno auto jste nemohli jen tak přejít, ať už šlo o perfektně restaurované veterány, nebo zajímavě vystylované Corvetty.
Daytona se v našich luzích a hájích teda opravdu moc nevidí.
Co se týče občerstvení, toho bylo až, až. Platit se ale dalo pouze dobíjecím náramkem, takže vás čekala fronta na dobití, poplatek za druhé a každé další dobití, no a pak fronty u stánků samotných, které tedy díky počtu stánků nebyly nijak dlouhé. Jo a pro vrácení peněz zase musíte stahovat aplikaci do telefonu, kde si o vrácení zažádáte. Nějak tomuhle způsobu placení nemůžu přijít na chuť, tak jsem aspoň tolik neutratil a na jídlo se pak holt stavil jinde… Jaký na tenhle způsob platby máte vlastně názor vy?
Tady je rukopis jasný, nemůže být pochyb, že motorku i Mustanga vlastní jeden člověk.
Různých airbrushů jsem za ten den viděl nepočítaně...
Akce se zúčastnilo cca 4 000 motorek, při průchodu areálu tak bylo neustále na co koukat. Je až neuvěřitelné, kolik úprav se dá na Harleyích vymyslet. Celkově akce žila, motorkáři neustále vyráželi a vraceli se z jízd Prahou, což bylo dokresleno typickým bubláním véčkových motorů z Milwaukee.
Trocha extravagance.
Velkým tahákem byla pro návštěvníky i show FMX Gladiator Games a teda, klobouk dolů před jezdci. Dav diváků skvěle rozproudili svými kousky a rozlučkový „vláček“ byl perfektní tečkou, jejíž opakování si velice aktivní obecenstvo nesmlouvavě vytleskalo.
Spousta lidí proudila i skrze post-apo kemp, kde byla připravena kavárna, kolo štěstí a především opravdu originální stroje spolu s úžasně kostýmovanými obyvateli příbytků.
Na své si přišli i milovníci a milovnice dobrého jídla a vaření, svou kulinářskou show představil například i všem dobře známý Zdeněk Pohlreich.
Další fakt hezký lakování!
Trocha z historie HD byla schovaná v hale.
No a co by to bylo za motorkářskej sraz bez nahulatejch bab. Teda nahatý úplně nebyly, za to se ale mezi sebou mydlily v bahně stylově osvětlené RAMy od Tucaru. Tomu říkám zakončení dne!
Tucar byl vůbec celej den obsypanej pěknejma šťabajznama. Inu, aspoň víme, na co holky letěj.
Za prodloužený víkend se na akci prostřídalo úctyhodných 23 000 lidí, program nabitý, zajímaví vystavovatelé,… Za mě se letošek opravdu povedl a vítám zapojení Tucaru, který akci vtiskl významnější roli dvoustopých vozidel a tak nějak celou tu akci dovršil. Jen ty čipy...
Kolik tam chcete chromu? Ano!
Fotografie: instagram.com/scielce
Tucar / Agentura Completely